Seminar: Pravni aspekt rješavanja reklamacija

31. svibnja – u Forumu će se održati seminar naziva: Pravni aspekt rješavanja reklamacija i komunikacija s nezadovoljnim kupcima namijenjen svima koji sudjeluju u komunikaciji s korisnicima usluga ili proizvoda

ForumZagreb-seminar-reklamacijeSeminar Pravni aspekt rješavanja reklamacija i komunikacija s nezadovoljnim kupcima, u organizaciji tvrtke Forum Poslovni Mediji d.o.o., održat će se u FORUMU Zagreb 31. svibnja od 9 do 16 sati. Seminar je namijenjen svim djelatnicima koji sudjeluju u komunikaciji s korisnicima usluga ili proizvoda (službe za korisnike, tajnice i dr.), prodajnim djelatnicima (direktna prodaja, B2B, B2C, call centri), voditeljima prodajnih, marketinških i PR timova, vlasnicima i direktorima u tvrtkama koje nude robu ili usluge klijentima, obrtnicima, turističkim i hotelijerskim djelatnicima, iznajmljivačima prostora i svima zainteresiranima.

Mediji, portali i društvene mreže zaslužne su za sve veću informiranost, ali i zahtjevnost potrošača što dovodi do sve većeg broja pritužbi i reklamacija kupljene robe ili usluga. Ignoriranje ili loša obrada reklamacije preskupa je praksa; pravno i financijski, a imidž tvrtke i proizvoda primjedbama izrečenim u medijima, na društvenim mrežama i forumima, ruši se brzo i nepovratno.

S druge strane, kvalitetno obrađenom reklamacijom dobiva se lojalni i vječni kupac. Uzevši u obzir da pridobivanje novog kupca stoji najmanje šest puta više od cijene prodaje dosadašnjem kupcu, većina si poduzeća ne može priuštiti nezadovoljne stranke. No, što je kvalitetno obrađena reklamacija? Mora li trgovac dati nezadovoljnom kupcu sve što traži, samo da bi se poštedio posljedica ili postoje win win rješenja?

Sudionici seminara naučit će:

  • Pravne aspekte, zakonsku regulativu i moguće pravne posljedice reklamacije
  • Koji su rokovi odgovora na prigovor, kada morate vratiti novac i koje isprave morate osigurati potrošaču
  • Kako riješiti prigovor nezadovoljnog kupca
  • Što inspektori gledaju kada dođu u inspekcijski nadzor i kako izbjeći kaznu
  • Kako postupiti ukoliko dođe do sudskog postupka
  • Kako najučinkovitije organizirati rad odjela korisničke službe i zaprimanja reklamacija
  • Upoznati se sa različitim psihološkim profilima klijenata/kupaca
  • Naučiti kako kroz pravilnu obradu reklamacija zadržati kupca
  • Saznati kako rješavati javno izrečene reklamacije.

Više informacija o seminaru te nainu prijave saznajte na ovom linku.

 

Kongresni centar FORUM Zagreb
RORAIMA 5 d.o.o.
za usluge i turistička agencija
OIB 31324250496 / MB 2743396
ID HR-B-01-31324250496
Radnička cesta 50 - centar Green Gold
10000 Zagreb
Tel: +385 1 286-7777
Fax: +385 1 286-7770
Pratite nas i na:
Kongresni centar FORUM Zagreb
Na vrh