8 dvorana – 8 razloga za FORUM Zagreb
Donosimo vam 8 razloga zašto odabrati kongresni centar FORUM Zagreb za vaše sljedeće poslovno događanje!
Posao organizacije poslovnih događanja vrlo je opsežan; od kreiranja programa, odabira govornika, pronalaženja sponzora pa sve do cateringa, popis zadataka čini se nebrojeno dugačak. Jedan od najvažnijih i najzahtijevnijih zadataka na tom popisu je i pronalazak adekvatnog prostora za održavanje događanja, posebice obzirom na današnji široki izbor. Kako bismo vam u tome barem malo olakšali, donosimo vam 8 glavnih razloga zašto odabrati baš FORUM Zagreb.
1. Lokacija
Lokacija je jedan od najvažnijih čimbenika pri odabiru mjesta za održavanje vašeg poslovnog sastanka, domjenka, konferencije ili seminara. Želite odabrati lokaciju koja je pogodna za sve sudionike, blizu centra grada, uz dovoljno opcija za parking te je dobro povezana mrežom gradskog prijevoza. FORUM Zagreb, smješten u samom ekonomskom i poslovnom srcu Zagreba, u centru Green Gold na Vukovarskoj ulici, na idealnoj je lokaciji za sva poslovna događanja. Gradski parking, velika podzemna garaža Green Golda i njegovi dodatni sadržaji poput trgovina, restorana, barova, poznatog Green Gold Club te neodoljivo prirodno okruženje prekrasno uređenog parka – detalji su koji čine razliku!
2. Različite veličine i multifunkcionalnost
Kongresni centar FORUM Zagreb nudi vam na izbor čak 8 konferencijskih dvorana različitih veličina i dimenzija koje su ujedno višenamjenske i dimenzijski prilagodljive, što omogućava da se prilagode svim potrebama vašeg eventa. Primjerice, trebate li samo sobu za sastanak – idealna je dvorana Glagolju, za manji seminar ili radionicu tu su dvorane Az, Buky i Vjedi, a za veće radionice ili manju konferenciju dvorana Ljude. Organizirate li pak veću konferenciju, skup ili kongres na izbor imate dvorane Zemlji, Reci i Slovo koje su međusobno odvojene pomičnim stijenama pa se mogu kombinirati na tri načina ovisno o vašim potrebama: Zemlji+Reci, Reci+Slovo ili Zemlji+Reci+Slovo koje zajedno čine salu koja može primiti do 350 osoba.
3. Vrhunska oprema i nove tehnologije
Svijet u kojem danas živimo gotovo se u potpunosti digitalizira, a suvremena tehnologija napreduje iz dana u dan, kako u proizvodima za osobne potrebe, tako i u industriji poslovnih događanja. Moderna, interaktivna i uspješna poslovna događanja podrazumijevaju podršku vrhunske tehnologije. FORUM Zagreb konstantno prati nove trendove na ovom području te se, u suradnji s profesionalnim partnerima, uvijek trudi svojim klijentima ponuditi najnovija i najmodernija tehnološka rješenja za poslovna događanja. Osim osnovne kongresne opreme poput kvalitetnih projektora, projekcijskih platna i ploča, razglasa, mikrofona i dr., cijeli kongresni centar u potpunosti je pokriven bežičnom internetskom vezom brzine čak 20 Mbps uz mogućnost postavljanja privatne mreže. Osim toga, na raspolaganju su vam i oprema za simultano prevođenje, prijenosnu video konferenciju, televoting te Eventrify i Tapoint platforme.
4. Prirodno svjetlo
Iako je tehnologija postala sastavni dio našeg života, priroda je i dalje ona koja nas najviše relaksira, osvježava i inspirira. Dvorane FORUMA Zagreb opremljene su velikim prozorskim stijenama koje omogućavaju da vaše događanje bude okupano prirodnim svjetlom, a ne umjetnom rasvjetom koja zamara oči. Osim toga, pogled kroz prozore se pruža s jedne strane na prekrasnu Medvednicu, a s druge strane na prelijepi park Green Gold Centra. To može biti vrlo važno za sudionike cjelodnevnih radionica, seminara i konferencija koje mogu biti zahtijevne za koncentraciju i vid. No, neka događanja su specifična i zahtijevaju zamračenost prostora stoga je količina svjetlosti u dvoranama prilagodljiva vašim željama i potrebama događanja. Zahvaljujući podesivom sustavu zamračivanja, na vama je da odaberete količinu svjetlosti koja vam najviše odgovara pa tako možete imati potpuno osvijetljenu ili potpuno, odnosno djelomično zamračenu dvoranu.
5. Budžet
Jedno od važnijih mjerila prilikom odabira prostora za vaše poslovno događanje je svakako i budžet s kojim raspolažete. U današnje vrijeme budžeti su uvijek svedeni na minimum i na troškove se polaže najviše pažnje. No, prilikom odabira ne smijete zanemariti niti kvalitetu usluge koju očekujete. FORUM Zagreb pružit će vam odličan omjer cijene i pruženih usluga. Osim moderno uređenog i vrhunski opremljenog prostora, na raspolaganju je i uvijek ljubazno osoblje, podrška u svakom segmentu organizacije te besplatno savjetovanje kao i kvalitetan catering što su prepoznali i brojni klijenti. Stoga FORUM ima i brojne pogodnosti za vjerne klijente u obliku programa lojalnosti koji je skrojen prema potrebama svakog pojedinačnog klijenta.
6. Dodatne usluge
Zahtijeva li vaš event još bržu internetsku mrežu, dodatnu tehničku opremu poput pisača, fax uređaja ili telefonske linije, dekoraciju dvorana ili pomoć ljupkih hostesa, postoji rješenje i za takve potrebe. Kongresni centar FORUM Zagreb nudi mogućnost pružanja raznih dodatih usluga kao što je brendiranje vaše tvrtke/institucije u prostorima centra, postavljanje reklamnih materijala, posebna dekoracija dvorana, lounge namještaj, cvjetni aranžmani, fotografiranje, audio-video snimanje, najam štandova i paravana pa čak i vrlo zanimljiva i inovativna terapija čistim kisikom: Kiskura. Osim toga, FORUM Zagreb kao posebnu pogodnost nudi i besplatno oglašavanje vašeg brenda i događanja na svojim online kanalima.
7. Savjeti
Dugogodišnje iskustvo u kongresnoj industriji i veliki broj organiziranih događanja, čini FORUM Zagreb odličnim stručnim savjetnikom za organizaciju svih vrsta poslovnih i društvenih događanja. Postojeće iskustvo redovito se nadograđuje stručnim usavršavanjem svih djelatnika, a direktorica je nositeljica certifikata CCMEP (Certified Croatian Meetings and Events Professional) Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma. Ovdje ćete savjete oko odabira veličine dvorane i njenog postava i uređenja, kao i savjete prilikom odabira audiovizualne opreme i tehnologije te lokacije i vrsti pauza – dobiti potpuno besplatno!
8. Ljubaznost, ažurnost i osmijeh
Sve što je do sada navedeno može se na ovaj ili onaj način mjeriti ili dokazati, bilo u kvadratnim metrima, tehnološkoj naprednosti ili novčanoj vrijednosti. No, postoje i oni sitni detalji svake poslovne suradnje koji nisu mjerljivi standardnim jedinicama. To su ljubaznost i stalni osmijeh te ažurnost i dostupnost. Cilj poslovanja je zadovoljiti potrebe klijenta pružajući kvalitetan, brz i učinkovit odgovor i uslugu u svakom trenutku. Stoga, osim savjeta i ažurnosti u samoj pripremi i organizaciji vašeg poslovnog događanja, i za vrijeme njegovog održavanja na raspolaganju vam je cijeli tim koji će pravovremeno reagirati na svaki vaš zahtjev uz srdačan osmijeh.