Analiza događanja je ključ budućeg uspjeha
Otkrijte kako jednostavnom analizom i planiranjem nakon održanog događanja postaviti kvalitetne temelje da vaše iduće događanje bude još uspješnije.
Vaše događanje je završilo. Spavali ste ravno 48 sati. Mnogi organizatori događanja u ovom se trenutku vraćaju svojim uobičajenim svakodnevnim poslovnim zadacima. Međutim, jednostavnom analizom i planiranjem kroz nekoliko dana i tjedana nakon događanja, možete postaviti kvalitetne temelje da vaše događanje iduće godine bude još uspješnije. U nastavku donosimo nekoliko načina kako to postići.
Odaberite mirno mjesto i prisjetite se svega. Zapišite sve što mislite da je prošlo dobro i sve što nije bilo tako dobro. Sada se puno lakše prisjetiti takvih detalja nego za nekoliko mjeseci.
Pregledajte bilješke koje ste napravili na licu mjesta. Ako nemate bilješke, ne zaboravite to učiniti sljedeći put. Na taj način možete sakupiti vrijedne uvide i doživljaj eventa iz perspektive sudionika. Upotrijebite aplikaciju za bilješke na svom telefonu ili stvarni blok i zabilježite opažanja koje kasnije možete analizirati.
Pregledajte rezultate fokus grupa. Jedan od vrlo učinkovitih načina za prikupljanje povratnih informacija jest izbor desetak ljudi na licu mjesta slučajnim odabirom, kojima zatim postavite niz pitanja poput koliko je događanje ispunilo njihova očekivanja i kakva su njihova iskustva. Usporedite povratne informacije fokus grupa sa svojim bilješkama koje ste napravili na licu mjesta.
Prikupite povratne informacije od tima. Svakom segmentu organizacijskog tima (F&B tim, tehnički tim, programski odbor itd.) unaprijed predajte predložak upitnika i obavijestite ih da očekujete ispunjavanje i spremnost za sastanak tjedan ili dva nakon eventa. Predložak bi trebao imati prostor za unos njima važnih podataka, mjerila uspjeha ili drugih ključnih pokazatelja uspješnosti koji su relevantni za njihov rad. Upitnik bi također trebao imati prostor za članove vašeg tima da upišu ono na što su bili ponosni, što nije bilo dobro i što bi preporučili za buduća događanja.
Osvrnite se na svrhu događanja, mjerne podatke, ciljeve i izvore mjernih podataka. Osvježite svijest o tome zašto se ono dogodilo, što mjerite i zašto. Vaši mjerni podaci trebaju biti povezani sa svakim ciljem.
Pregledajte svoj plan prikupljanja podataka. Jesu li podaci koje ste prikupili prije, za vrijeme i nakon događanja odgovarajući za analizu koju ste planirali? Na primjer, razmislite o mjerilima u anketi. Jeste li koristili 1-7 prošle godine, a 1-10 ove godine? Mogu li se ti podaci uspoređivati u odnosu na prošlu godinu? Postoje li nedostaci u vašim podacima koje treba riješiti iduće godine kako biste dobili holistički prikaz događaja?
Pregledajte ostatak podataka. Pogledajte rezultate ocijenjenih predavača, analizu društvenih medija, itd.
Poduzmete li ove korake ubrzo nakon što je događanje održano, uspjeh analize je zajamčen. Nakon što napravite analizu, upotrijebite te informacije kako biste ispričali priču o svom događaju. Kada prezentirate svoje rezultate nadležnima, nemojte doći na sastanak uprave samo s proračunskom tablicom. Impresionirajte rukovoditelje i ostale suradnike održanim događanjem pomoću infografike koja prikazuje taktičke i strateške statistike. Uz online alate kao što su Canva ili Piktochart, možete stvoriti vizualno uzbudljive infografske podatke, besplatno ili za vrlo nisku cijenu, što vašoj analizi daje novu razinu. Korištenjem ovih nekoliko jednostavnih koraka za analizu i planiranje u danima i tjednima nakon eventa, postavljate sigurne temelje za još uspješnije događanje sljedeće godine.
Izvor: PoslovniTurizam