Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću
28.10. – Kreće Mirakulova nova akademija
Akademija ‘Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću’ polaznicima će otvoriti vrata u PR-ovski posao uvjeravanja, zaštite, poboljšanja ili izgradnje reputacije putem medija, društvenih medija ili samoproizvedene komunikacije.
Polaznici će kroz 7 redovnih, sistematski i pomno isplaniranih modula, usvojiti vještine boljeg razumijevanja komunikacije kompanije s internom i eksternom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o kompaniji, njegovim proizvodima/uslugama što će u konačnici pridonijeti i efikasnijem poslovanju u cijelosti.
Po završetku Akademije polaznici će znati analizirati resurse kompanije, ‘pronaći’ pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije. Također, naučit će i, kada su vijesti loše, kako formulirati najbolje odgovore i ublažiti štetu.
Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrste reputacije, a kompanije ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih PR-ovskih strategija i ostvarili još veće prinose s boljim ROI-jevima.
Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude, polaznici će imati prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora.
Prijaviti se možete ovdje.