Trening: Kako poboljšati efikasnost u poslu
25. rujna – u Forumu saznajte kako poboljšati efikasnost u poslu na novom treningu Educamixa
Koliko god se trudili stvari ne idu uvijek prema planu. Čak i u vodećim kompanijama menadžeri i zaposlenici moraju biti okretni i fleksibilni ako žele ostvariti svoj poslovni cilj.
Jeste li efikasni ili samo aktivni?
Aktivno ne znači uvijek i efikasno.
Radite li prave stvari u pravo vrijeme?
Ključ sposobnosti je u tome da radite stvari koje dovode do dobrog rezultata. Unatoč svemu što ste prethodno čuli i iskusili – vremena ima dovoljno. Pitanje je samo kako ga i na što trošite. Upravo tome vas Educamix podučava na ovom treningu “Kako poboljšati efikasnost u poslu”. Pridružite se 25. rujna u Forumu Zagreb i saznajte kako ovladati vremenom, efikasno se organizirati i izvući maksimum iz radnog dana.
Trening je namijenjen menadžerima svih razina, direktorima, voditeljima timova, projektnim menadžerima i svima onima koji žele biti efikasniji i produktivniji.
Polaznici ovoga treninga naučit će važnost aktivnog pristupa u organizaciji vremena i radnih zadataka, osvijestiti vlastiti pristup u organizaciji vremena i zadataka: prepoznati prednosti i nedostatke, koristiti praktične i učinkovite alate organizacije vremena i zadataka kako bi poboljšali osobnu učinkovitost i učinkovitost poslovne okoline, prepoznati vlastite ciljeve i prioritete, odrediti što nam je najvažnije obaviti (ciljevi), i kako to postići u optimalnom vremenu, osvijestiti i promijeniti svoj odnos prema svojem i tuđem vremenu, izboriti se za vlastito vrijeme, a da se pritom ne ugrožava poslovni proces, poboljšati vlastite sposobnosti upravljanja vremenom u svrhu poboljšanja efikasnosti i motivacije, iskoristiti vlastite snage i mogućnosti za efikasno upravljanje stresom.
Metode rada na treningu:
– predavanje u kojem je teorijski dio potkrijepljen osobnim iskustvom trenera
– omjer teorije i prakse 30:70
– diskusija
– razmjena znanja i iskustva
Više detalja o treningu i kotizaciji saznajte na službenoj stranici Educamixa.